En pärlis

 
Hallå torsdagskväll! Hej vad det går.. Snart har jag jobbat i två veckor. Det känns som om det mesta flyter på bra just nu. Dagis, jobb mm.. Kul! 
 
Imorgon kommer mamma hit och passar Elton en sväng medan vi är ute och äter på Jernberghska. Jag har såklart redan spanat in menyn och ser redan fram emot kvällen.
 
Nu blir det en kopp te och ett besök hos Länna möbler (hemsidan) som just nu har 10% på hela sortimentet. Är så sugen på en tripp till huvudstaden för att besöka mina favoritbutiker Svenskt Tenn, Illum Bolighus, ROOM och NK. Mitt hem behöver piffas upp!
 
Må så gott! 
Kram
Hemma hos oss, Personligt | |
#1 - - Therese:

Så fin, undrar med vart den kommer ifrån :) måste börja leta efter möbler snart börjar bli dags att flytta upp snart. kram

#2 - - Anonym:

Mysigt med restaurangbesök ;) Önskar en fin helg! kram

#3 - - Frida:

Mysigt med restaurangbesök ;) Önskar en fin helg! kram

#4 - - madelaine:

jag tror att dixie har den hyllan alt en likande. lycka till!

Svar: Tack snälla för tipset!
Camilla

#5 - - Elins blogg:

Så fint och vårigt! Snygg hylla, den skulle jag inte tacka nej till! Har tyvärr ingen aning om vart den kommer ifrån.

Ha en fortsatt fin lördag. Kram

#6 - - Nathalie:

Ja länna möbler har så mycket fint! Bor endast 5 min från butiken. Farligt! :)

#7 - - Linda:

Riktigt fin hylla!

Kram Linda

#8 - - Anonym:

Härligt att det flyter på så bra! Hur går det med lämningarna nu? Kram ❤

Svar: Det går bra! Eller han blir ledsen men det går över fort. Ibland har jag knappt hunnit gå innan jag hör att han är lugn igen så det är skönt. Dom säger att han är pigg och glad så det känns tryggt! :)
Kramar
Camilla

#9 - - Jenny - mammaliv i Nashville :

Jag som
Är anonym ;)

Upp