Lyx vs budget

Lyx: Linné carafe från Artilleriet för 899 kr. Budget: Karaff från Zara Home för 259 kr. Visst påminner dom oförskämt mycket om varandra? En karaff att alltid ha framme med vatten eller blommor i.
 
Hej måndag och ny vecka!
 
Här snyts och snoras det om vartannat. Bara att hoppas man slipper bli liggande i influensa. Mycket apelsiner och vitaminer intas.. En liten whiskey för sambons onda(?) hals. Jag hoppar den! Nu ska jag bläddra i senaste Plaza Interiör som jag längtat efter hela dagen.
 
 
Hoppas du har en bra måndag!
 
 
KRAM
 
Inredning | |
#1 - - Therese:

Tur att det finns budgetvarianter! Håller tummarna att ni inte blir mer sjuka, här hemma har det varit sjukstuga mycket förkylning. Stor kram från mig

#2 - - Eva:

Vilka häftiga! Ser lite antika ut på något vis. Hoppas du slipper bli sjuk nu.

Hälsningar Eva

Svar: Visst gör dom! Tack, jag är förkyld men pigg ändå!
Kram
Camilla

#3 - - Miss Tess:

Älskar den första karaffen, så himla fin. Matchat till den bubbliga vasen från Svenskt Tenn, yummie!

Kram

Svar: Ja den från Artilleriet är ju förstås ett strå vassare. Så fin form! Perfekt kombo med daggvasen..
Kram
Camilla

#4 - - Lisa:

Åh så fina!

Kram på dig

Upp