Min torsdag

 
Gjorde en smulpaj med blåbär och hallon tidigare i veckan.. Mmm så gott! Den sista biten åts upp idag..
 
 
Assietterna från Iittala fick jag tillsammans med tårtfatet i julklapp. Så nöjd!
 
Idag har Elton och jag spenderat dagen i Västerås tillsammans med Elin och Lukas. Vi ägnade oss åt lite rea-shopping, lunch på Global Living och avslut på Lek & Buslandet. Frågan är vilka som hade roligast, vi eller barnen? Jag vet nog svaret.. Härligt torsdagshäng var det hur som helst. Väl hemma lagade jag mat och Elton åt med god aptit av det vi åt. Stor kille nu! 
 
Imorgon ska jag äntligen få sjunka ner i frisörstolen på Frida Klippotek. Inte en dag för tidigt!
 
Ha en skön kväll! 
 
Kram 
Hemma hos oss | |
#1 - - Fia:

Halloj..

Jo jag lade ned den förra bloggen ( igen..suck) Blev kortslutning hihi =)
Är igång på ny kula med denna. Tappar sugen så fort med den, tyvärr =(

Kram Fia

Svar: Kul att du är igång igen! :)
Kram
Camilla

#2 - - Linda:

Paj är underskattat och så gott med mycket vaniljvisp till. Vill passa på att tacka för en härlig blogg! Hälsningar Linda

Svar: Visst är det! Kan bli så sugen på det. Och visst är det godast med vaniljvisp till.. Mmm. Tack snälla, så glad jag blir!
Kram
Camilla

#3 - - Pauline:

Gud så gott med paj =) I somras gjorde jag massor utav pajer på både jordgubbar och blåbär. Så himla gott =)

Trevlig helg på er! kramar

#4 - - sandra:

var har du hittat den runda vasen? =)

Svar: Den är från Åhléns för en herrans massa år sedan. Har dock sett den i sortimentet för inte allt för längesedan.
Camilla

Upp