BF-dagen

Magen i vädret och fötterna i högläge framför Efter tio med Malou von Sivers. 
 
Då var bf-dagen här, men inga tecken på att något skulle vara på gång! Undrar hur länge vi får vänta?

I fredags bestämde jag mig för att jobba min sista arbetsdag på ett tag.. Känner mig väldigt nöjd med att ha kunnat jobba in i det sista även denna graviditet. Är så oerhört tacksam över att ha haft två helt exemplariska graviditeter. Hade jag inte haft en växande mage som gjort mig påmind hade jag tvivlat både en och två gånger att jag faktiskt är gravid på riktigt..
 
I eftermiddag ska jag på mitt sista barnmorskebesök så wish me luck!
 
Kram
Graviditeten | |
#1 - - Katja :

Spännande!
Lycka till och kram.

Svar: Tack snälla!
Kram på dig
Camilla

#2 - - Pauline, mamma till två små:

Skönt att du har haft två riktigt bra graviditeter =)

När jag blev gravid med Nova så trodde jag inte på det för jag mådde precis som vanligt. Jag kommer ihåg att jag så gärna ville må illa bara för att jag ville ha bevis på att jag faktiskt var gravid.

Lycka till när det blir dags! kram på er

#3 - - Anna:

hoppas allt går bra & lycka till

/änglamamma till david

Svar: Stort tack!!
Kraam
Camilla

#4 - - Lisa:

Lycka till fina Camilla <3

Ska tänka på dig/er!!

Många kramar

Svar: Tack snälla! Det går nog åt när det blir dags. ;)
Kramar
Camilla

#5 - - Malin:

Hej! Jag undrar om du skulle vilja förklara lite hur det funkar med föräldrapenning? Har alla rätt till föräldrapenning eller måste man ha fast jobb? Och får man annan ersättning för att vara mammaledig, eller lever man bara på föräldrapenningen? Tycker allt känns så snurrigt. Vore väldigt tacksam för svar!


Svar: Hej Malin! Tyvärr är jag heelt fel person att fråga. Det är nätt och jämt att jag fixar det för egen del så jag vet inte alls hur det fungerar för andra. Jag får 80% av min lön (har fast jobb) om jag tar ut fullt från försäkringskassan. Så det lättaste är att vända sig dit om du har frågor.
Kram och lycka till!
Camilla

#6 - - Magdalena:

Hoppas allt gick bra hos barnmorskan!

Imponerande att du har kunnat jobba så långt in i graviditeten!

Tack för en superbra blogg!

Kram Magdalena

Svar: Tack! Allt såg bra ut och bebis har fixerat sig.
Massa tack! Blir så glad för sådana kommentarer! <3

Kram
Camilla

#7 - - Camilla:

Härligt att du kunnat jobba så länge! Lycka till när det är dags!

Svar: Tack Camilla!
Camilla

#8 - - Sriwanna Salomonsson:

Åh vad spännande :) hoppas bebisen ploppar ut snart då!

Svar: Ja nu är han här! :) <3
Camilla

Upp