Uppdaterat sminkväskan

 
 
Igår behövde sminkväskan fyllas på. Allt har verkligen en tendens att ta slut samtidigt. Jag har några favoriter från MUS (Make Up Store) jag inte kan vara utan. Blush, concealer och mineralpuder brukar jag köra på... Nu ska jag testa deras dual foundation som dom har erbjudande på månaden ut. 
 
Älskar deras blush. Nu behövde jag köpa nytt bara för att jag tappade mitt i golvet. (Varför, varför slutade dom med skruvlocken?!) Jag brukar varva mellan nyanserna fresh, lush, must have och sugarpink beroende på årstid. Ångrar nu att jag inte köpte ett nytt rosa lack. Det får nog bli mitt nästa köp..
 
 
Nu ska jag hämta ut ett paket som kom med posten igår. Mitt första plagg från Anine Bing. Spännande!
 
Update: Vad det var för plagg i paketet? En feminin klänning som framhäver kurvorna på ett fint sätt, står det på hemsidan. Insåg precis att min rumpa är lika platt som pannkakorna jag åt till lunch. Måste göra något åt det asap! 
Personligt | |
Upp