Bloppis del 2

 
Nytt/oanvänt bäddset med härliga drakar från ferm LIVING illustrerad av Ingela P Arrhenius. Bäddsetet är tillverkat av 100% ekologisk bomull. Täcket stängs med en smidig dragkedja. Levereras i den matchande väskan. Standardmått för spjälsäng. Pris: 300 kr + frakt. SÅLD! 
 
 
 
Babybjörn i fint skick. Pris: 450 kr. SÅLD!
 
Pga av återbud finns även den ovala mässingsbrickan och ekollonvasen kvar från Svenskt Tenn. Pris: 100 kr st. Skickas mot fraktkostnad! SÅLD!
 
Säljer även tre olika kitchenposters från Dry Things 28x42 cm. The Beef chart, Herbs och Wine. (Dessa har jag klippt för att passa IKEAs ribba 30x40 ramar). Pris: 220 kr st eller alla för 600 kr. SÅLD!
 
Kontakta mig här eller på [email protected].
 

 
 
Personligt | |
#1 - - Sara:

Hade köpt bäddsetet om det inte varit för att jag redan har ett. Hur mycket tar du för kuddarna?

Svar: Visst är det fint! Märkte att vi har så mycket sängkläder för spjälsäng efter Elton som nu ska få stort täcke till hösten. Annars hade jag behållit det. Hmm.. 150 kr st?
Camilla

#2 - - Rebecca:

Hej! Är intresserad av mässingsbrickan! Vill du skicka bild? Pris? Med vänlig hälsning, Rebecca

Svar: Hej Rebecca! Hämta eller skicka? 100 kr tar jag för den. Maila mig ditt telefonnummer så kan jag mmsa bilder. Kram
Camilla

#3 - - Maria:

Hej! Jag köper gärna ekollonvasen + fat om det finns kvar? Bor dock i Sundsvall, kan du skicka? Och vad blir då frakt kostnaden? Med vänlig hälsning, Maria

Svar: Hej! Återkommer om dom finns kvar. Vet tyvärr inte frakten men kanske 40-50 kr max?
Camilla

#4 - - Amelie:

Hej,

Jag är intresserad av posterna men det verkar inte fungera att maila dig. Hur är skicket på dom? Och skulle det fungera att posta dom till Stockholm?

Ha en fin dag!

Svar: Dom är jättefina! Endast suttit uppe i en ram. Det enda är att jag klippt lite i dom för att passa IKEAs ram Ribba. Tack detsamma!
Camilla

#5 - - Amelie:

Vad bra! Har du lust att maila mig så kan vi diskutera frakt osv?

Tack på förhand :)

Svar: Mailat! :)
Camilla

#6 - - Anna - Starwoman:

Ställer mig på kö för mässingsbrickan!!

Svar: Du är placerad i kö ;P Kraam
Camilla

#7 - - Sophie:

Hej!
Köper gärna babybjörn av dig!
Med vänlig hälsning,
[email protected]

Svar: Absolut, då är den din! Maila mig din adress så tar vi resten där. MVH
Camilla

Upp