Ritningar

 
 
 
Ritningarna har dragit ut lite på tiden men nu är dom äntligen klara! Tillbyggnaden är den streckade delen ni ser. Hoppas vi får godkännande från byggnadsnämnden snart så vi kan komma igång så fort som möjligt. Det blir sammanlagt två rum på 32 kvm, ett "förlängt" matrum och ett gästrum. 
 
Matbordet kommer flyttas in i nya delen och ett lite mindre bord kommer ta plats under fönstret vid altandörren. Tror det blir bra detta. En kökslampa ska inhandlas, halva nöjet om ni frågar mig. 
 
 
Har ni haft en bra torsdag? 
 
Vi har precis sagt hejdå till fina Sandra och hennes en månaders lilla Belle. Tack snälla för en helmysig dag och för den vackra rosbuketten! ♥ Vissa klickar man helt enkelt bra ihop med från första stund. 
 
 
Huset | |
#1 - - Magda:

Hej Camilla!

Kikar in här regelbundet men är sämre på att lämna en rad eller två... Vad roligt med utbyggnad! Kommer helt säkert bli urbra!

Och eran matplats, sååå snygg!!

I helgen flyttar vi till större lgh, en femma på två plan så hela hösten skall jag gotta mig i inredningsinspo. Och din blogg är en superkälla för sådant! :-)

Kram från Magda

Svar: Å vad roligt att mötas av en kommentar från dig Magda! Saknar dig så på Instagram.
Ja, jag hoppas på det! Ska bli skönt med lite större. Vad roligt med flytt för er, jag hoppas du kommer tillbaka, för du inspirerar du också! <3

Kramar
Camilla

#2 - - Anonym:

Så spännande erat projekt ser ut. Jag kan inte låta bli att bli grymt nyfiken på vilken lampa ni ska ha. Är själv i lampletartagen just nu. 😀

Svar: Tack! Kolla inlägget ovan. :)
Camilla

#3 - - Ninni - Vimsiga mamman:

men så spännande! hoppas de går igenom

Svar: Tack! Det borde det göra! :) Kram
Camilla

#4 - - Sofie:

Åh spännande med utbyggnaden!!! Lampa är svårt, hade nog kört vit Kvist (oväntat va ;) )

Och härligt med nyfunna vänner <3

Min torsdag har varit bra, jobb, Olivia gos och Pomp de Lux party! Kramar fina Camilla

Svar: Jaa, vi längtar så! Japp, det blir just en sådan. Hurra!
Sandra och jag träffades första gången när Elton var nyfödd och hon bodde i Eskilstuna. Vi har haft kontakt sedan dess men inte träffats på det viset vi gjorde idag. Jättekul verkligen!


Låter som en bra torsdag det! Kramar tillbaka!
Camilla

#5 - - Sanna:

Reutermo design på ritningarna? Det gissar jag, inte för att stilen är bekant utanför att det hade dragit ut lite på tiden ;) Torsdagen har varit fin tack.. mycket god energi som kommer till mig! Så jag skickar till er också <3

Svar: Haha, rätt gissat! :) Låter härligt det Sanna! Elton går runt och säger "opsi daisis" som Sanna säger, här hemma. Haha! Du är saknad vännen!
Camilla

#6 - - Kajsa:

Det kommer att bli SÅ fint! Duktiga Nicke :) Puss

Svar: Visst blir det! <3 Puss
Camilla

#7 - - Sandra :

Hej fina!
Det kommer bli så bra med utbyggnaden och alla dina idéer är som vanligt klockrena. Du kan det där med inredning. ÄLSKAR ert hem.
Tack för igår fina fina du! Stor kram

Svar: Hej vännen!Ja jag tror det jag med! Längtar tills det är klart så man får lite fritid ihop också. ;) Å tack snälla du! <3

Jätteroligt att ha dig här! Det får vi som sagt göra om så snart som möjligt!!!
Många kramar
Camilla

#8 - - Anna:

Ser ut att bli jätte bra det där! Ni är så duktiga!

Svar: Tack, nästan det enda sättet det går att bygga ut på. Blir nog bra detta!
Camilla

#9 - - Magd:

Tack snälla gulliga du, vad roligt att höra!! Instagram har varit himla roligt men till slut kände jag mig bara färdig med det :-)

Kram!! Magda

Svar: Jo, jag förstår precis vad du menar. Kan lätt bli lite för mycket... Kul att höra från dig här hur som helst, du verkar så varm och gullig! Kramar
Camilla

Upp