Sonny Angels och rabattkod

 
 
 
 
Nu har äntligen ett gäng Sonny Angles flyttat hem till oss. Jag vet inte hur många sidor jag har tittat på där just Animals version 1 varit slut. Nu hittade jag till en nyöppnad sida som heter SMÅFINATING.SE som dessutom har ett öppningserbjudande på 15% med koden oppningsrabatt15. Tummen upp!
 
Panda, lejon, elefant, apa och leopard blev dom första dockorna i samlingen. Så söta!
 
 
Ps. Förlåt om jag gjorde någon besviken i bloppisen. Är bara så nojig att något ömtåligt ska gå sönder i frakten. Blir nog en lite mindre bloppis snart igen med saker som går lite lättare att skicka. 
 
 
KRAM
 
 
Elton, Nils | |
#1 - - Ninni - Vimsiga mamman:

Men så söta figurer, aldrig sett förr!

Svar: Visst är dom! :)
Camilla

#2 - - Anna:

Vilka gulliga dockor! Blir så glad när du bloggar så aktivt. Är inte så duktig på att kommentera men läser alltid. =)

Svar: Tack för din kommentar Anna! Vad roligt att du kikar in så flitligt! :)
Camilla

#3 - - Liw / gravid:

Ser dessa överallt, men har inte fastnat än... Colin upptäcker väl dem snart så det får bli en köp :) Söta iaf!

ha en fin dag! Kram

Svar: Jasså? Såg dom först för ett år sedan på nätet.. Kanske är jag som är lite efter. :) Visst är dom!
Detsamma fina du! Kram
Camilla

#4 - - anna m ludde o filippa:

Vad roligt att du hittat till min kompis Hellans nyöppnade nätbutik! Mycket fint har hon och nya ting kommer in jämt! Kram, Anna

Svar: Jaha vad kul! Googlade mig fram och hittade till den fina sidan. :) Kommer absolut kika in igen! :) Kram
Camilla

Upp