Gårdagens reafynd

 
 
En riktig Camillablus med fin drapering framtill och knappar bak i ryggen från Baum und Pferdgarten. Är ju som ni vet svag för rosa. Tänk den i vår/sommar med brunbränd hy..
 
Resultatet efter gårdagens shoppingfynd från favoritbutiken Elin Maria Boutique. Blusen ovan, en tröja från Baum und Pferdgarten och en skjorta från Gant. Både jag och plånboken är väldigt nöjda!
 
Skjortan invigdes redan igår och ligger i detta nu i tvättmaskinen med blåbärsfläckar på. Hoppas innerligt att jag kan lita på Vanish nu!
 
Strax ska vi bege oss till Borsökna för middag!
 
 
Många kramar
Personligt, Shopping | |
#1 - - Annacecilia:

Supersöt blus:)

Svar: Tack snälla!
Camilla

#2 - - Sofie:

Jättefin blus <3! Men jobbigt med blåbärsfläckar. Vet att Olivia fick det i somras också på ny klänning men det gick bort tack vare Vanish men jag rekommenderar verkligen Galltvål också, det är det bästa enligt mig man får väck alla fläckar. Det fick man lära sig av de äldre kvinnorna på Hemtex ;). Ha en fin söndag! Här väntar vi på Olivia som ska vakna sen blir det bussen in till centrum för fika. Olivia älskar bussar och vad gör man inte för dom små <3.

Kramar

Svar: Tack snälla! Så nöjd med den! :) Fläckarna gick inte riktigt bort med Vanish tyvärr! Så tråkigt! Var köper man den tvålen? Bra att ha hemma när man har två små. Tack för tipset!

Det där med bussar känns igen! Hoppas ni fick en mysig söndagsfika!

Kramar
Camilla

#3 - - sara:

Blusen ser verkligen superfin ut, och färgen. SÅ Läcker!

Svar: Tack så jätte mycket! <3
Camilla

#4 - - Anna:

Vilken jätte fin blus! Vad har du för storlek på din? Hittar den inte på hemsidan. Kram

Svar: Tack snälla! Jag har faktiskt stl 40 fast jag drar 36/38 annars. Upplever märket ganska små i storlekarna, även på tröjan jag köpte. Kram
Camilla

#5 - - Sofie:

Nej så tråkigt med fläckarna 😔. Jag brukar köpa min på Hemtex men vet att vårt Ica Maxi har vid tvättmedelet. Vit förpackning med grön text. Jag har bara användt tvålen, den är grön. Jag har inte användt flytande galltvål men den är säkert lika bra. Lycka till, hoppas fläckarna försvinner. Bussen och fikat var uppskattat ❤ Kramar

Svar: Tack snälla för ditt tips! Ska absolut testas!

Härligt att fikat var uppskattat! Det är ju som ett lotteri det där hur barnen beter sig, iaf här! Haha. Kramar
Camilla

#6 - - Liw - FINA LYAN:

Underbar! <3

Svar: Tack söta!
Camilla

#7 - - Amanda:

Så otroligt fin! Fick lite ha-begär! Detaljer i ryggen är jag verkligen svag för.. Håller tummarna för att fläckarna går bort i tvätten!:-)
Kram!

Svar: Tack snälla! Ja jag fastnade för den direkt! :) Hoppas det jag med! Kraam
Camilla

#8 - - Pauline, gravid med lillebror till Nova:

Skitsnygg tröja som klär dig!
Testa galltvål på tröjan om inte fläcken går bort. Det använder jag här hemma på alla fläckar och det är super..

Kramar

Svar: Tack så mycket!! Ja jag måste köpa det, fick tips om det här ovan också. Kram kram
Camilla

#9 - - Linn:

Superdin Camilla!😘
KRAM

Svar: Tack goa Linn! Kraam
Camilla

#10 - - Linda - Design Concept:

Vilken underbar blus! Ett perfekt vårplagg ju:)

Kram Linda

Svar: Tack! Tyckte det jag med! :) Kraam
Camilla

#11 - - Erika:

Vilken fin blus! Håller tummarna för att blåbärsfläckarna gick bort i tvätten! Hoppas du får en fin måndag ♥

Svar: Tack snälla! Fläckarna gick tyvärr inte bort helt.. :( Tack detsamma till dig! Kraam
Camilla

#12 - - Frida:

Underbar blus!

Svar: Tack Frida!
Camilla

#13 - - lisa:

Verkligen super söt och en riktig Camilla-blus!

Kram kram

Svar: Tack Lisa! Gillar den massor!
Kraam
Camilla

#14 - - Elin:

Så himla fin blus, vill ha! Hoppas fläckarna går bort, typiskt.

Kramar

Svar: Tack Elin! :)
Kraam
Camilla

#15 - - Fredrika:

Åh så fin blus! Som jag längtar till jag kan shoppa lite igen. Gillar inte så värst att shoppa gravidkläder så spar mig till kroppen är sig själv igen:) Förresten Camilla, trivs du med er syskonvagn? En bugaboo valde ni va? Det är dags att vi bestämmer oss och det är ju en djungel men har hört mycket gott om bugaboos donkey duo.
Kramar fredrika

Svar: Tack så mycket! Jag har också längtat! Så kul med vårkläder också.. :) Ja vi trivs jätte bra med den. Lite tråkigt att Elton inte vill sitta så långa sträckor bara.. :P Men jag rekommenderar den absolut!

Kramar
Camilla

#16 - - sussu:

Åh va fin älskar färgen o prickarna och detaljerna allt me den va fin. Hoppas fläckarna går bort. Fick oxå fläckar på en skjorta för ett tag sen som jag bara hade använt två ggr :( har inte fått bort dom kanske ska testa tipsen du fått jag med. Kramis

Svar: Tack vännen! <3
Fläckarna gick inte riktigt bort tyvärr men ska testa galltvålen jag fick tips om! Ja gör det du med!

Puss och kram
Camilla

#17 - - Lisa - Kreativ bakning ♥:

Åh vilken söt! Jättefint med knapparna där bak :)

Svar: Tack snälla!! :)
Camilla

Upp