Paket från Gunry

 
 
Idag fick jag hem ett paket med produkter från Gunry som innehöll skönhet och hygienartiklar. Nagellack, avsminkningsservetter, nagellacksborttagning och bomullspads mm. En massa bra att ha grejer med andra ord!
 
Vill du också ha ett paket med dessa produkter? Lämna en kommentar så drar jag en vinnare nu på söndag den 2 mars.
 
Lycka till!
Tävlingar | |
#1 - - Veronica Gunnarsson :

Jag vill tacka för en jätte bra blogg. Och ge beröm för ditt superfina hem. Sen tycker jag det är extra kul att se barnsakerna eftersom jag själv har en liten. Jättefin vinst en dröm nu till våren/sommaren. Ha en bra dag mvh Veronica

#2 - - LINDA HANSSON:

jag vill gärna vinna :)

#3 - - ellen:

Åh, vore kul och vinna detta! :)

#4 - - Pauline:

Å den där vinsten skulle jag älska, skulle vara kul att göra sig lite vårfin nu när man bara känner sig tjock och inte så jätte vacker =)

Kramar

#5 - - enlangvantan:

Det vore ju toppen! Precis hittat din blogg, kul läsning! Kram

#6 - - Sofie:

Åh, ja det klart jag skulle vilja vinna :) Hoppas allt är bra med dig? Kom på att jag glömt fråga hur det gick med fläckarna?

Kram på dig!

#7 - - Louise B:

Jätte gärna! Håller tummarna :)

#8 - - Maria:

Jag är gärna med och tävlar!

#9 - - ullie:

jätte gärna . såna där saker som jag är så dålig på att komma ihåg att köpa så ja jag är jätte gärna me

#10 - - Maria :

Hej Camilla, hittade din blogg av en slump då du väntade ditt första barn, jag gick själv i vantas tider då och har sedan dess varit fast i din härliga blogg:) Nu går jag åter i väntans tider på att välkomna vårt andra barn till sommaren, vad vore inte härligare då än att få rå om sig själv lite och sätta guldkant på tillvaron med diverse prylar...Kram på dig

#11 - - Carolina:

Ja, tack! :-) Är med och tävar!

#12 - - kristin:

Hej
Åå ja det där skulle vara härligt att vinna. En "spa" kväll med min dotter för att testa rubb och stubb. Så vi är redo att skina ikapp med våren.

#13 - - Liw - FINA LYAN:

Lite mammalyx har aldrig skadat ;-)

#14 - - Jenny:

Ja tack! Vill gärna vinna! Skulle passar bra nu till "vårstädningen"😃

#15 - - Carolin :

Jag håller tummen att det blir jag som vinner, jag älskar produkter av alla dess slag :) Vill oxå passa på att säga att jag blir så inspirerad av din fina blogg. De var ganska nyligen som jag hittade hit (kommer inte ihåg hur, tror att det var via Instagram)så nu har jag tittat på dina fina bilder och drömt mig bort. Vi håller på att planera husrenovering så all inspiration är välbehövlig.//Carolin

#16 - - Emelie:

Åh det där vill jag gärna vinna :) kan behöva lite mammalyx mitt i mammaledigheten

#17 - - Sophia:

Jättefin och mysig blogg!
Är gärna med och tävlar, en heldel av dessa saker skulle passa bra att ta med i BB väskan, som strax ska förberedas, då vi väntar nr tre i barnaskaran, dock så var det 7! år sedan den "minsta" kom till världen.. Så det blir att börja om på nytt! Myssigt..
Kram Sophia

#18 - - Sarasdiary:

Åååå, det hade inte varit helt fel :-)

Kram

#19 - - Missjosefsson:

Såklart jag vill delta! Kan behövas för piffa till den här trötta småbarnsmamman ;-)

#20 - - Elin:

Toppenprodukter, jag är gärna med och provar lyckan!

#21 - - Kristin:

Har blivit lite beroende av att kika in på
din härliga blogg. Fina bilder på hemmet o
kul att se grabbarna. Trevligt språk! Lite
uppfräschning behövs på mig så jag deltar
gärna i tävlingen. Kram K

#22 - - Elena :

Åh, jag vill vara med i tävlingen :)

#23 - - sara nygård:

Hej
Klart jag vill vinna;)

#24 - - Caroline:

Hej klart jag vill vinna!

#25 - - Emily:

Tävlar gärna:)

#26 - - Sanna Svenzon:

Åå jag vill gärna vinna:) jag vinner aldrig så det vore extra kul att att vinna en "vår-present"!

#27 - - Aggie:

Jag är självklart med och tävlar! Ett perfekt litet kit ju!

#28 - - Stephanie :

Åh det perfekta badrumskitet! Får gärna flytta hem till mig och trängas med min sambos prylar som tar upp nästan all plats i badrumsskåpet, förstår inte hur han lyckas?

Upp