Secret garden

 
 
 
Har ni sett något så vackert? Jag såg dom utanför Melanders Blommor igår och fick titta flera gånger om de verkligen var äkta. Jag går ju verkligen igång på det här med blommor så dessa tre "secret garden" rosor fick följa med hem.. I bakgrunden skymtar även mitt senaste köp till hemmet, en Laminofåtölj med pall från Swedese.
(Är någon intresserad av en Oxfordfåtölj med dunstoppning så har jag en ljusgrå i toppenskick. Kan tänka mig runt 3000 kr för den).
 
Hallå där! Är ni kvar? Eller det ser jag faktiskt på statistiken att ni är. Det ekar dock tomt i kommentarsfältet och har en tendens att göra såhär under semestertider när bloggandet inte är lika frekvent.
 
Vad ni vill se mer av här på Camillasrum? Kom gärna med önskemål.
 
Fin kväll!
 
 
 
 
 
 
Hemma hos oss | |
#1 - - Camillasnyahem :

Sedan Instagram tycker jag att kommentarerna sker där, ofta.

Jag skulle gärna se badrum! :)

Ha en fin kväll!

Svar: Jo så är det faktiskt! Vill inte ge upp bloggen riktigt men det är ju helt klart roligare med feedback även om jag är dålig själv på att kommentera bloggar. :) Tack detsamma!
Camilla

#2 - - Victoria:

Jag kollar in så ofta jag kan men vet att jag är dålig på att kommentera! Älskar din blogg så du får aldrig sluta ;) kRAM

Svar: Haha, jag är likdan! Känns som man prioriterar Instagram mycket mer. Lite enklare där. Tack vad glad jag blir!! Kramar
Camilla

#3 - - Mary:

Jag kollar varje dag! Det är så otroligt inspirerande, och hade jag haft pengar hade jag köpt din fåtölj! Jag skulle gärna vilja få lite tips på var du handlar alla dina kap :) Stor kram!

Svar: Vad roligt, tack!! Haha! Jag har mest haft tur på sista tiden tror jag.. Kollar oftast på blocket innan jag beställer något. Ber alltid att få bilder skickade för att inte köpa grisen i säcken. ;) Annars beställer jag på nätet. Många sidor kör kampanjer lite då och då på hela sortimentet så då kan man ju passa på att spara några kronor. Kram kram
Camilla

#4 - - Magdalena:

Underbara rosor! Är dålig på att kommentera men kikar in här ofta och älskar din blogg! Har tyvärr inte plats för någon fåtölj...har lite samma problem som er med ganska litet vardagsrum! Tror våra hus är ganska lika i planlösningen! Drömmer också om en utbyggnad så jag vill gärna se mer om det! Kram

Svar: Visst är dom! Tack Magdalena! Jättekul att du gillar bloggen. Det gör mig glad! :) Absolut, tar till mig min din önskning. Vi håller just nu och gräver för grunden så snart så lär det hända grejer. Väntar på bygglov. Kram
Camilla

#5 - - AS:

Tittar också in här nästan dagligen. Jag är dålig på att kommentera överlag. Jag ser gärna mer helhetsbilder. Tack för all inspo du delar med dig av!

Svar: Vad roligt att du tittat in här Anna! Jag känner igen det där själv.. :)
Kram
Camilla

#6 - - sara:

Vill gärna se hur barnrummen ser ut! :)

Hoppas du med familj får en härlig fredag!

Svar: Vad roligt! Hoppas på att kunna visa Nils snart. Han ska få flytta in i sitt rum vilken dag som helst nu..
Tack detsamma! Kram
Camilla

#7 - - Linda:

Hej!! Följer dej dagligen å tycker ni har det så fint! Men dålig på att skriva det;) Inspireras av alla dina fina köp! Skulle jätte gärna vilja se mer helhetsbilder av rummen..men vet att det är svårt. .å man har sina favvisställen;) Ha en mysig sommar! Kramar Linda

Svar: Hej Linda! Vad roligt att du tittar in här så ofta och finner inspiration. Glad jag blir!! Absolut, ska försöka byta objektiv då och då så det blir lättare med helhetsbilder. :)
Detsamma till dig! Kram kram
Camilla

#8 - - Cicci:

Jag tittar in varje dag och inspireras av din härliga blogg! Men tyvärr dålig på att kommentera :)

Svar: Vad roligt att du tittar in och att du lämnade ett spår efter dig. :)
Camilla

#9 - - Sofie:

Åh älskade Camilla! Varit väldigt dålig på att kommentera som jag skrev innan. Men jag älskar din blogg och kikar in nästan varje dag 💗, du är ju favoriten. Men förstår att det är roligare och få respons.

Vad jag vill se mer utav; utbyggnaden och badrum ;). Stor kram

Svar: Heej fina!!
Har full förståelse för det! :) Tack gulliga du för kommentaren. Du vet hur man gör någon glad! <3

Det hoppas jag kunna visa någon gång!

KRAMAR
Camilla

Upp