Sommarplaner

 
 
Gulliga Sofia "Strawberry Dreams" undrade hur min sommar ser ut. Så här kommer några frågor jag ska besvara. 
 
1. Hur ser dina planer ut för sommaren?
Det som är planerat under sommaren är en resa till Gotland v 29. Längtar ihjäl mig! 
Att vi ska spendera veckan tillsammans med våra bästa vänner gör ju inte saken sämre.
 
2. Vad gjorde jag på midsommar?
Var på landstället utanför Nora. Åt, frös och skrattade tillsammans med människor jag tycker mycket om. 
 
3. Min bästa sommafrukost?
Jordgubbar med mjölk såklart! Baguett eller knäcke med havssaltssmör.
 
4. Bästa sommarlåten?
Seinabo Sey - Younger - Kygo remix. 
 
5. Vad passar bäst på grillen? 
I princip allt. Älskar grillat! Kött, färsk majskolv och pizza är favoriter här hemma. 
 
6. Vad dricker jag helst i sommar?
Vatten, cola eller en god drink i sommarvärmen.
 
7. Vad ska jag läsa i sommar?
Har aldrig varit någon bokslukare faktiskt så tipsa mig gärna..
 
8. Favoritplagg under sommaren?
Korta jeansshorts eller klänning.
 
9. Bästa parken?
Ja det får bli Parken Zoo där vi har säsongskort. ;)
 
10. Bästa badstället?
Sundbyholm eller lilla mysiga Sommarhemmet..
 
 
Har ni några roliga semesterplaner? Berätta gärna!
 
 
Personligt | |
#1 - - Sofia - Strawberry Dreams:

Skoj att du hakade på. Kul att läsa din lista :).

Upp