Semmelbilder

 
 
 
Ni som följer mig på Instagram vet att jag för ett par veckor sedan skrev att jag åt årets sista semla. Well.. Tro inte på allt jag skriver. Niclas kom precis hem med varsin semla från favoriten Amarant och sa att det är bara semmelsäsong en gång om året. Ja, jag köpte det direkt.. Slurp! 
 
Imorgon väntar plusgrader, solsken och 30-års firande av en fin vän. Det blir kul!
 
 
Må så gott!
Hemma hos oss | |
#1 - - Pauline, mamma till två små:

Men Å du kan inte visa en massa bilder på semlor, jag blir ju SÅ himla sugen =) Måste nog köpa mig en semla i helgen!

kramar

#2 - - Louise:

Jaha! Mitt sug blev ju inte mindre när jag tittar in här! Så himla gott med semlor. Tror bestämt det är min last i livet. Skratt!

#3 - - anna m ludde o filippa:

Semlor är den bästa amningsmaten!!! 😃

#4 - - Fredrika:

Vem skulle inte köpa det;)
Hoppas fredagen varit bra och 30-årsfirandet är kul:)

Kram fredrika

Upp