Barnrumsinspo och julklappstips

 
 
Sött barnrum på Nordhemsgatan 52 i Göteborg. Bild lånad från Hemnet.
 
Fortsätter med lite julklappstips till de små. Sötaste Miffylampan som jag själv har beställt från Fröken funkis, Brio spis för 299 kr här, gåbil och bäddset från Fine Little Day hittar du bl.a här. Uppskattar ni tips som dessa?
 
Nu är jag nästan klar med julklappar till pojkarna. Det blir inga mängder i år heller. Det blir så mycket från alla håll och kanter ändå. Någon adventskalender tänker jag heller inte ge mig på, av samma anledning. Hur gör ni?
 
 
Inspiration | |
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

gud va fint

#2 - - Marita :

Hej Camilla ! En helt annan sak . Är du fortfarande nöjd med din Malene Birger väska ? Funderar också på den lite mindre. Tycker den andre är för stor. Önskar dig en underbar helg fina du ❤️

Svar: Hej Marita!
Jag svarade dig på Instagram. Jag tyckte att den mindre modellen var finare! Detsamma till dig! Stor kram
Camilla Larsson

#3 - - Sandra:

Hej Camilla,
Älskar sådana här tips :), gärna mycket mer av detta!!!
Vet du möjligtvis var mattan kommer ifrån?
Kram Sandra

Svar: Hej Sandra!
Vad kul! :) Ska försöka med det! Mattan har jag sett på Mio. Jättefin!

Kram och trevlig fredag!
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Hej!

Ja jag gillar ju alla typer inredningstips så keep 'em coming! :-)

Nej vi överdriver inte heller m julklappar till Noah. Jag personligen är tex inte så glad i att köpa leksaker då jag tycker Noah tröttnar så snabbt och att mycket håller dålig kvalitet... Blir i huvudsak lego som är vad som gäller här hemma just nu.

En annan sak, hur nöjd är du med eran Donkey? Vill gärna ha en sådan till bebisen. Nu kommer vi bara ha den som singelvagn då jag tror vi kommer vara helnöjda efter 2 barn, men tycker det verkar praktiskt med sidoväskan bredvid. Vore kul att höra vad du tycker om den :-)

Kram och trevlig helg!!
Magda

Svar: Hej Magda!
Vad kul. Ska försöka flika in med några tips när jag kommer på... :)

Precis likadant här. Just nu är det mycket lego och bilar som gäller...

Jag var jättenöjd med vagnen men jag sålde den när jag började jobba då jag inte hade samma användning av den. Det enda minuset är att jag tycker att de har för lite plats om de ska sova i den. Lägger men den i liggläge så ligger huvudet nästan uppe i kanten där suffleten börjar om du är med på vad jag menar?

Tack detsamma till dig! Jättekul att du kikar in här!

Stor kram
Camilla Larsson

#5 - - Linda:

Hej Camilla!

Gillar tips, så fortsätt gärna! =) Tack vare dig kunde jag beställa den fina mattan från HM, tummen upp!

En fråga. Mattan på bilden. Vet du möjligtvis vart den kommer från? Jag har för mig att jag sett den någonstans, men minns inte vart.

Kram Linda

Svar: Hej Linda!
Vad kul att du gillar och hann med att köpa mattan! Tror barnen kommer tokgilla! :)

Mattan är från Mio, superfin verkligen!

Kram kram
Camilla Larsson

#6 - - Linda:

Jag menar i barnrummet =)

#7 - - Magda:

Tack snälla för din input! Det fick bli en sådan och så tänker jag att man kanske får byta till en sulky vid 2-årsåldern och sälja Donkeyn vidare :-)

Kramkram

Svar: Låter som en bra plan! Vi tänkte nog köpa sulkyn i sommar! :)
Kram kram
Camilla Larsson

#8 - - Anna:

Mattan var ju helt underbar! Den skulle jag kunna tänka mig i vardagsrummet..

Svar: Jättefin är den!
Camilla Larsson

Upp