Inspiration från Alvhem

 
 
 
 
 
 
 
 
Ännu en sekelskiftesdröm till salu hos Alvhem Mäkleri & Interiör. Fantastiska kakelugnar, öppen planlösning och fina brädgolv (synd att de inte var genomgående). 
 
Förutom alla fina detaljer blev jag extra förtjust i sov och barnummen.

 
 
 
Inspiration | |
#1 - - Mamma Mindy:

Vilka fina inrednings bilder..

#2 - - Robex Lundgren:

fint

#3 - - Johanna:

Snyggt!

#4 - - JUNITJEJ:

Wow, så fint man kan bo!

#5 - - ida:

fint

#6 - - tinabanck.blogg.se:

ÅH! Jag trodde först det var hemma hos er och jag blev bara mer och mer avundsjuk medan jag rullade neråt haha. :|

Svar: Haha, tyvärr! ;)
Camilla Larsson

#7 - - Josefina:

Vilken fin blogg du har!

Svar: Tack snälla! Kommentarer som era gör mig så glad! <3
Camilla Larsson

#8 - - Jeanette:

Jag håller med Josefina, Vilken fin blogg du har!!! Kollar varje dag:)

Svar: Tack snälla! Kommentarer som era gör mig så glad! <3
Camilla Larsson

#9 - - Linnéa Hagström:

Ser fantastiskt ut, jättefina bilder i ett jättefint ställe!

#10 - - Sofie:

Riktigt fin lägenhet och detaljerna 👌 men jag håller med samma golv överallt hade gjort den ännu bättre. Trevlig helg! Kram fina Camilla

#11 - - Marita :

Åhh vilken dröm va ? Fast du/ni bor ju i min dröm 😀 ha en skön helg fina du ❤️

Svar: Verkligen! Haha vad du är rar Marita! <3 Tack detsamma vännen!
Kraam
Camilla Larsson

Upp