Bestick som glimmar

 
 
Kunde som sagt inte hålla mig borta från de guldiga besticken från Lagerhaus. Stephanie tipsade om en rabattkod som ger 10% rabatt, skriv "lansering" för att erhålla rabatten. 
 
Jo nu längtar jag allt lite extra till en julinspirerad dukning med dessa... Gör ni?
 
Puss
 
 
Personligt | |
#1 - - Åsa:

Så himla läckra! Nu har du även fått mig att börja fundera. =) Du ska absolut fortsätta bloggandet för du inspirerar mig varje gång!

Svar: Visst är de! Faktiskt finare än jag hade väntat mig. Tack snälla för din kommentar, vad roligt att jag kan inspirera dig!
Kram och fin kväll!
Camilla Larsson

#2 - - Stephanie B:

Så snygga :) de var ett bra tips jag kom med ;) kram!

Svar: Verkligen! ;) Kram
Camilla Larsson

#3 - - c:

fint!

#4 - - Sussi:

Snygga.

#5 - - Sofia:

Så fina ju!!

#6 - - Robex Lundgren:

coolt

#7 - - Julenstid:

Så snygga dom var verkligen!

#8 - - Anna:

Jätte fina! Var är krukan från?

#9 - - biggeros:

Lyxigt!!!

#10 - - Sara:

Riktigt snygga :)

#11 - - Lina:

snygga!

#12 - - Lina:

åhh tittade in på lagerhaus och det verkar som att dom är slut :/

#13 - - Cicci:

Så fina och passar ju perfekt i den krukan!:) Jag börjar så smått längta till adventspyntandet, men får väl hålla mig lite till;) trevlig helg! Kram

Svar: Haha, tack! De står faktiskt kvar just sådär i krukan... :)
Tack detsamma till dig!!! Kraam
Camilla Larsson

#14 - - meyav:

vad fina!

#15 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Jag har också köpt dem! =)

#16 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

snygga!!

#17 - - Ida:

Väldigt fina! Hade inte varit så fel att ha :)

#18 - - josefin:

Wow vilka fina!

#19 - - milina.blogg.se:

snyggt! älskar guld!

#20 - - Stickan!:

Grymt snygga!

#21 - - Jeanette:

Jag som är en silver älskar.... Har fått så fina inslag från dej med Mässing och guld.... Åh jag gillar det,

Ha bästa helgen med familjen:)

Svar: Visst är det fint med lite varmare metaller så här års... :) Tack detsamma till dig!
Kraam
Camilla Larsson

#22 - - Amanda Niclasson:

Riktigt fina!

#23 - - Johana Duggin:

snyggt!!

#24 - - Nathalie:

Gud så snygga, men hittar dom inte på hemsidan:(

Svar: Då kanske dom tagit slut igen. :/ Håll utkik så kanske de kommer påfyllning snart.
Camilla Larsson

#25 - - Julias skönhetsblogg:

Åh, vilka fina! Aldrig sett guldiga bestick förut :)

Svar: Tack! Jättefina i verkligheten faktiskt!
Camilla Larsson

#26 - - Paulina Suonvieri:

Sjukt snygga faktiskt! Roligt med något nytt! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

#27 - - Ellen:

Så fina! Älskar Lagerhaus, de har så grymma idéer!

Svar: Verkligen! :) Tack!
Camilla Larsson

#28 - - Kattis:

Riktigt snygga! :)

#29 - - kerstin ehrenholm:

ljusstaken kommer den från Svensktenn ?

Svar: Stämmer bra! :)
Camilla Larsson

#30 - - Malin Wederberg:

Jättefina :)

#31 - - Sara:

Åh vad fina!

#32 - - monn.blogg.se:

Fine!

#33 - - Elin:

Vad gillar du att läsa om på bloggar? Kommentera gärna tips på min blogg:)

#34 - - ∞NORA∞:

Jätte fin blogg! <3

#35 - - Ida:

Riktigt fina!:)

#36 - - Maria:

Oj så fint, och ovanligt, med guldfärgade bestick :) Undrar om det går att få tag i koppar/bronsfärgade nånstans också, det hade kanske t.o.m varit ännu läckrare :D

#37 - - Lena:

Åh, va snyggt detta är!! Ska nog önska mig besticken i julklapp!

#38 - - Hanna Karlsson:

Vad snygga de är!

#39 - - Tess:

Så himla snygga! :D Kram

#40 - - ekonomi.blo.gg:

Spännande med guldiga bestick, väldigt speciellt med ändå diskret och smakfullt. Är det Josef Franks vänskapsknut du har där? :)

Svar: Visst är de fint! :) Japp, det stämmer bra det! :)
Camilla Larsson

#41 - - Olini.blogg.se:

Snyggt!

#42 - - Annster:

Så fint :)

#43 - - Lilla Lii - Bloggen som blandar kultur med träning:

Guldiga bestick är inne nu va? Har sett de i hur många affärer som helst nu, men visst är de skit snygga!

#44 - - Sandra:

Ser ju superlyx ut med guldiga bestick!

#45 - - Ida:

Så himla fina!

#46 - - Sofie Selling:

Hur fina som helst! :O
Skulle känna mig som en kung att äta sådär!

#47 - - Thea:

Åh vad fina!
Kolla gärna in på min blogg med foton på allt från höstlöv till åsnor och Paris :)

#48 - - Thea:

Åh vad fina!
Kolla gärna in på min blogg med foton på allt från höstlöv till åsnor och Paris :)

#49 - - ekonomi.blo.gg:

En sån hade jag gärna haft :)

#50 - - ekonomi.blo.gg:

En sån hade jag gärna haft :)

Upp