Dagen efter

En stund på soffan innan nästa fest drar igång...
 
Igår hade vi konferens med jobbet på Sundbyholmsslott. En givande fredag med riktigt god lunch, middag och festligheter på kvällen. Jag blev dessutom uppvaktad med en gåva för mina 10 år på företaget. Kan ni tänka er, 10 år! Fint att starta denna lördag med en hotellfrukost + frasiga våfflor. Just våfflor blir jag sugen på kanske en gång om året.
 
Ikväll vankas det oktoberfest hos Alex och Sabina. Vi har tidigare hållit festen hemma hos oss men nu går stafettpinnen vidare till Flen. Nu väntar vi bara på att barnen ska vakna från sin middagslur...
 
Trevlig lördag vänner!
 
 
 
Personligt | |
#1 - - Sofie:

Bra jobbat Camilla, 10 år på samma företag :)

Hotellfrukost är ju underbart och hoppas ni hade en härlig oktober fest! Kramar från mig

Svar: Inte illa, ellerhur! :) Så sjukt fort tiden går!
Ja den blev jättelyckad men vår lilla Nils fick feber under kvällen och är febrig än. Blir VAB för mig imorgon...

Hoppas du haft en jättefin helg! Kram
Camilla Larsson

Upp