Feber-Nils

 
 
Här har det vabbats. Denna gång var det Nils tur att få feber och har legat på stadiga 39,1 sedan i lördagskväll. Mammas lilla skrot har sovit sig igenom de senaste dygnen. Gos, alvedon och sömn = bästa medicinen. Idag har han varit feberfri så imorgon kan vi återgå till jobb och förskola igen...
 
Hur är det med er? Är ni friska? Jag hade en släng av huvudvärk här ikväll men efter en tablett känns det genast bättre. Nu var det längesen (peppar peppar) jag var sjuk och har även varit bortskämd med friska barn till att jag började jobba, har hunnit med att vabba både Elton och Nils nu på mindre än en månad.
 
Nu ska jag leta vinterkängor till pojkarna. Såg att babyshop har 20% ikväll med koden "Midsale". Tips!
 
Kram
 
 
 
Nils | |
#1 - - Johanna:

Har varit gravid sista nio månaderna och har inte haft den minsta släng av ens en liten förkylning. Tror bestämt graviditet innebär något slags skydd för min del. Skönt! Får hoppas det håller i sig! Krya på er (så söt på bilderna, trots hängig)

Svar: Vad skönt att du fått vara frisk! Jag klarade mig också bra under mina graviditeter och även efter. Så jag säger som dig, skönt om det håller i sig! Tack, nu är han frisk igen! :) Kram
Camilla Larsson

Upp