Helgen...

 
Nytt te från butiken Ladurée. Macaronsen åt vi tidigare idag. Mmmm...
 
Vilken helg det blev! I lördags åkte jag till Stockholm för att träffa Elin och Cicci. Denna gången blev vi bjudna hem till Elins tokfina lägenhet. Jag släpade som vanligt med mig systemkameran men glömde minneskortet hemma. Typiskt mig! Vi avslutade med att käka på T/Bar precis som förra gången. Vilka trevliga tjejer jag har lärt känna, tack vare bloggen! ♥ Tanken var att jag skulle sovit kvar i huvudstaden men tog sista tåget hem för att kunna medverka på Minirooms event i Västerås på söndagen. 
 
När jag ändå skulle till Västerås slog jag två flugor i en smäll och träffade min kära vän Elin. Kul med sällskap till eventet + att se deras radhus. Gillar den staden mer och mer. Nästa gång vill jag testa Kokpunkten. Har jag några läsare från Västerås som varit där?
 
Ha en fin start på veckan!
 
 
Personligt | |
#1 - - Cicci:

Så fint, vännen!

Har du hunnit smaka teet än? Burken är ju så himla fin, verkligen en äkta Camillaburk. Pudrigt rosa! 💕💗

Kramar o ha en fortsatt mysig kväll

C

#2 - - Cicci:

Så fint, vännen!

Har du hunnit smaka teet än? Burken är ju så himla fin, verkligen en äkta Camillaburk. Pudrigt rosa! 💕💗

Kramar o ha en fortsatt mysig kväll

C

#3 - - Cicci:

Så fint, vännen!

Har du hunnit smaka teet än? Burken är ju så himla fin, verkligen en äkta Camillaburk. Pudrigt rosa! 💕💗

Kramar o ha en fortsatt mysig kväll

C

#4 - - Cicci:

Så fint, vännen!

Har du hunnit smaka teet än? Burken är ju så himla fin, verkligen en äkta Camillaburk. Pudrigt rosa! 💕💗

Kramar o ha en fortsatt mysig kväll

C

#5 - - Cicci:

Så fint, vännen!

Har du hunnit smaka teet än? Burken är ju så himla fin, verkligen en äkta Camillaburk. Pudrigt rosa! 💕💗

Kramar o ha en fortsatt mysig kväll

C

#6 - - Cicci:

Så fint, vännen!

Har du hunnit smaka teet än? Burken är ju så himla fin, verkligen en äkta Camillaburk. Pudrigt rosa! 💕💗

Kramar o ha en fortsatt mysig kväll

C


Svar: Tack snälla du!
Ja men teet var ingen höjdare faktiskt. Tur burken var så fin. ;)

Detsamma till dig! Kram
Camilla Larsson

#7 - - Magda:

Vilken härlig helg du verkar haft, mysigt!!

Jag tycker absolut att du skall fortsätta med din fina blogg, gärna mer frekvent om du frågar mig! Du inspirerar såå med ditt vackra hem!

Kram Magda

Svar: Jättetrevlig! :) Hoppas u också haft en bra helg.
Vad snäll du är Magda. tack så hemskt mycket!

Kramar
Camilla Larsson

#8 - - Sara:

Hej! Jag bor i Västerås och invigde kokpunkten förra helgen med några vänner. Det var riktigt roligt och man blev som barn på nytt :) Dock är det inte jätte småbarnsvänligt då det i princip bara finns en pool med en liten rutchekana för mindre barn. Jag tycker absolut att du borde testa åka dit några timmar någon gång :) /Sara

Svar: Hej Sara!
Vad roligt! Jag tänker just att åka med några vänner utan barn. Ser riktigt roligt ut där. :)

Kram
Camilla Larsson

#9 - - Rebecka :

Åh, skulle kunna köpa teet endast för burkens skull, haha. Får man fråga vad det kosta och om teet var gott? :) Otroligt fina bilder du tar dessutom!

Kram

Svar: Haha, det blev nästan lite så. Hade varit en bonus om teet var gott men det var inte speciellt gott faktiskt. ;P Tack snälla du!
Kram
Camilla Larsson

Upp