Hallen och färgkod







Efter tre olika nyanser av rosa gick vi ner till den ljusaste som heter NCS S 0907-Y90R. Nu ser hallen ut som en riktig karamell utan att se för "barnslig" ut. Ett tips är att alltid köra provburkar och testa sig fram vad som passar just hos dig. Även om en färg ser bra ut hos andra skiljer sig alltid ljusinsläpp mm.

Vi har slagit våra kloka ihop och byggt en platsbyggd bänk av IKEAs serie Nordli. Nu ser det faktiskt ut som en hall och en vän sa till mig att det ser ut som det alltid sett ut just sådär. Jag fotar andra vinkeln när lampan anländer.

Mässingskrokar från Byggfabriken, galgar artilleriet och paraplyställ från Svenskt tenn. 

Kram


Hemma hos oss | |
#1 - - Frida:

Vad snyggt det blev.💗

Svar: Tusen tack!
Camilla Larsson

#2 - - Linda:

Fantastiskt fint blev det!!!! Ni ska vara riktigt nöjda! Så fin färg, liknande målar jag just i min dotters rum nu! Å när man tröttnar går det alltid att måla om🙊 fördelen med färg!! Ska bli spännande att se den andra färgen å sen resten av hallen är klart!☺️ Ha en skön kväll!! 😍

Svar: Tack så mycket Linda! Vi är jättenöjda. Kul att sambon gick med på rosa som jag älskar. Precis, det går ju att måla över men jag har valt lite ljusare så hoppas vi inte ledsnar. Tack detsamma! :) Kram
Camilla Larsson

#3 - - Marita:

Jätte jätte fint säger jag som egentligen har svårt med färger. Men detta var riktigt snyggt. Ha en fortsatt skön helg 💗

Svar: Hehe, tack snälla! Jag skulle kunna måla i hela huset. Blir en mycket varmare känsla även om färgerna är ljusa. Detsamma till dig! Kram <3
Camilla Larsson

#4 - - Anette L:

Så så fiiiint ni har fått det!! Härlig färg, och allt annat på bilderna är superduper!! Kram ❤️

Svar: Tusen tack snälla Anette! Känns som en helt ny hall, det tog lite tid men det blev bra till slut. :) Kramar <3
Camilla Larsson

#5 - - erikasblogg.se:

Men åå vad fint!! Älskar färgen och den känns väldigt behaglig och lugn. Man känner sig välkommen! Kram!

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir! Färgen känns jättebra! :) Kram och fin kväll!
Camilla Larsson

#6 - - Minna:

Hade jag sett dessa bilder, och inte vetat att det var din hall hade jag tänkt Camilla. Du har en alldeles egen, otroligt fin stil! Så himla himla fint!!
Kram, Minna

Svar: Finaste kommentaren man kan få, tusen TACK snälla du! <3 Blir SÅ glad! Kramar
Camilla Larsson

#7 - - sara:

Så fint det blev, ser otroligt fräscht ut! :)

Svar: Tack snälla Sara!
Camilla Larsson

#8 - - Magda:

Men woooow!!! Jag kan bara instämma med Minna ovan, en riktig Camilla-hall! Otroligt snyggt och smakfullt, ni måste bara vara såååå nöjda 😀

Kramar Magda

Svar: Tusen tack Magda! Vi blev väldigt nöjda då denna hall har varit väldigt svår. Så äntligen har vi fått lite bättre ordning och lite mera hallkänsla än innan. :)

Tack igen och trevlig kväll! Kramar
Camilla Larsson

#9 - - Sophie:

Så himlans snyggt!!😍
Stor inspokälla är du för mig!
Vart har ni köpt hatthyllan? Eller har ni byggt den själva?

Svar: Tack snälla Sophie, vad roligt att höra! <3 Hatthyllan är hemmasnickrad för att passa våra mått. Kram
Camilla Larsson

#10 - - Anonym:

Så himlans snyggt!!😍
Stor inspokälla är du för mig!
Vart har ni köpt hatthyllan? Eller har ni byggt den själva?

#11 - - Fia:

Så himla fint! Perfekt ton av rosa, alldeles underbar :) Ni har verkligen lyckats! Perfektion ut i varenda detalj.

Kram Fia

Svar: Tack snälla vännen! Så gulligt sagt, du får komma och spana in det live. :) Kramar
Camilla Larsson

#12 - - Fia:

Så himla fint! Perfekt ton av rosa, alldeles underbar :) Ni har verkligen lyckats! Perfektion ut i varenda detalj.

Kram Fia

#13 - - Nanna:

Så himla fint Nainna! Inte för att jag är förvånad. Men jag ser fram emot att se det irl. Nuss!

Svar: Tack min sköna! :) Du är alltid välkommen på bullar, öl och saft. Standard när du är här, haha! Puss
Camilla Larsson

#14 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Smart bänkförvaring, snygga mässingsdetaljer.

Svar: Tack så mycket!
Camilla Larsson

#15 - - Kajsa:

SÅ himla fint alltihop, måste komma och kika snart! <3

Svar: Tack snälla! Nu börjar vi komma dit vi vill. :) Puss
Camilla Larsson

#16 - - jannice:

Vad snyggt!!! Har du lagt på en skiva på ikea möbeln? :)

Svar: Hej! Ja precis vi har byggt in dom. :)
Camilla Larsson

#17 - - Lisa:

Hejsan
Blev inspirerad av eran hall. Har ni lämnat hörnet tomt?
Mvh Lisa

Upp