Puderrosa abstract P2



Jag och rosa alltså. Speciellt de där smutsrosa eller pudriga nyanserna. Detta skåp kommer från Decotique och finns hos bl.a RUM21. Behöver jag säga att jag gillar? Får tyvärr inte bli för mycket av det goda...

Även Vogue-skåpen av samma märke poppar upp allt mer i min instagramfeed, med all rätt. We love Decotique! 

Något tips på liknande skåp som är prisvärt tar tacksamt emot! 




Inredning | |
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men så fint!!

Svar: Visst! Blir dessvärre lite kaka på kaka med vår rosa hall tror jag. Letar skåp till matrummet. :)
Camilla Larsson

#2 - - Linda:

Så fint!! Superfront har ju mkt fint tycker jag😊 ha de gott!!!

Svar: Det har du rätt i! Har kikat där också men det var ett tag sedan. :) Tack detsamma!
Camilla Larsson

#3 - - Jennie:

Jag skulle säga IKEA.. Titta på köksskåp.
Luckan Herrestad eller bara Veddinge.
Benen Skäralid eller Limhamn.
Bygga med en stomme eller flera, både i bredd och höjd. Låt en större lucka löpa över flera stommar. Fördelen med modulära Metod! (Ja jag jobbar där.. ;))

Svar: Men åh tack för tips! Kan man se något ihopbyggt någonstans? Tack för du tog dig tiden! Jag hade tänkt något vägghängt från första början men nu vill jag nog ha en mer möbel på ben istället. Ha en bra dag!
Camilla Larsson

Upp