3 år idag!

 
 
 
Det är ingen vanlig dag för det är Eltons födelsedag, hurra hurra hurraaa!
 
Grattis min älskade son på 3-års dagen! Min stora kille, han som ger mig så mycket skratt, glädje, gråa hårstrån och oändligt mycket kärlek. Ja, tack för att du är du!
 
Igår hade vi kalas här hemma. I paketen gömdes bl.a play dooh set, kläder, figurer till hans riddarborg han fick i julklapp och Leos lekland "all inclusive". Tack alla vänner och familj! ♥ 
 
Alldeles för mycket fika har vi över i vanlig ordning och en stooor bit franskchokladtårta kvar i kylen. Farligt , farligt! Min absoluta favorit... På onsdag börjar allvaret och jag ska köpa träningskort. Kan redan nu erkänna att jag har lite ångest. Längtar till torsdag och träningsvärk.
 
Kram  
 
Elton | |
#1 - - Jeanette:

Grattis Elton!🎈🎈🎈

Ser att födelsedagsbarnet mår fint... Så gullig.

Ha härligaste träningsveckan Cammila😊

Svar: Tack Jeanette!
Jo han verkar nöjd med dagen! :) Uj uj, imorgon börjar det...

Kram kram
Camilla Larsson

#2 - - S:

sicken liten goding ☺️

Svar: Hihi tack!
Camilla Larsson

#3 - - Anette L:

Grattis till finaste Elton! Stor kille nu.
Måste också ta tag i träningen snart, ska bara...... ❤️
Kram/ Anette

Svar: Går så fort så fort! Haha, det där känns igen! ;)
Kramar
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Hipp hipp hurra!! Stort grattis till fina Elton idag! Vilken sötnos han är :-)

Kram Magda

Svar: Tack hälsar Elton! :) Ja han ser ut som ett riktigt mönsterbarn på bilderna, haha!
Kraaam
Camilla Larsson

#5 - - Diana:

Grattis till Elton! :)
ÄLSKAR din blogg, snälla uppdatera mer. Är inne flera gånger om dagen för att se o du bloggat!
Kram!

Svar: Tack hälsar Elton! :)
Men tack vad glad jag blir! Längesedan jag fick en peppande kommentar. Ska försöka bättra mig. KRAM till dig!!!
Camilla Larsson

#6 - - Anna:

Grattis Elton i efterskott! Stora killen redan 3 år! Kram

Svar: Tack Anna! Hoppas allt är bra med dig!? Kram
Camilla Larsson

#7 - - Marita :

Grattis till toksöta Elton hipp hipp
hurrrrra 🎁🎈🎁🎈

Svar: Tack rara Marita!! :)
Camilla Larsson

#8 - - Marita :

Du minns kanske att jag letade efter en fin vit vas 😀 det blir en
Holmegaard Cocon vas har jag
beslutat nu . Jag vill gärna ha en
kähler i silver också men den kommer inte förrän v 18. Ha en fortsatt fin vecka 💖

Svar: Den måste jag kika upp! Kul att du hittade någon du fastnade för! :)
Ja den är ju så fin! Tack detsamma, fin helg får jag säga! Kram
Camilla Larsson

#9 - - Pauline:

Grattis i efterskott Elton! Jag kommer ihåg när vi fick veta att du hade kommit. Så kul!

Hoppas vi ses snart igen, Nova vill leka =)

Kramar

Svar: Tack hälsar Elton! Synd att han inte var pigg på Leos idag. Den där stackars magen... Han kräktes och bajsade hemma. :(
Ses snart igen hoppas vi!

Kram kram
Camilla Larsson

#10 - - Kajsa:

Finaste Elton! <3

Skönt med torsdag och träningsvärk! :)

Svar: Tack hälsar E! <3
Camilla Larsson

#11 - - jennybenny:

Jag hurrar här i efterskott! :) DEN TÅRTAN! Mums!!

Svar: Tack goa Jenny! Kraam
Camilla Larsson

Upp