Be a tree



 
Ni kanske minns att jag skrev om Biosfärens affischer i ett inlägg här? Jag hann inte ens förbereda klickfingret innan de tog slut så därför var jag snabb nästa gång dom fanns i lager. Nu hängandes i vårt kök med spik från Bruka Design. Ni får ursäkta golvet, det är precis så skitigt som det ser ut. Barnens matrester ser ni där så jo, det är stökigt även i detta hem mellan varven.
 
Hemma hos oss | |
#1 - - Minna:

Herregud så fint!!! Tjatar om det om och om igen, men din känsla i det du gör... Bara älskar det!! Kram, Minna

Svar: Du är bara så himla snäll! <3 Tack så mycket, och tack för att du ser att jag försöker följa mig själv och min egen stil. Kraam
Camilla Larsson

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Super fint!!

Lite skit i hörnen har ingen dött av!! Njut av sommaren istället så kan du städa när det regnar ;-)

Svar: Taack! Haha visst får man tänka så! Jag orkar inte alltid fixa för bilder så det här blir bättre än inget. ;) Kram
Camilla Larsson

#3 - - Linn:

Hej. Kul att jag hittade till din blogg! Du bor oxå i Eskilstuna väl? Jättefina stolar! Är det eames? Vart beställde du dem?

Såg även på en annan bild att ni har en tripp trapp vid lilla bordet ibland. Är det stokke? Vi letar efter ny fin barnstol nu nämligen. En enkel men fin.
/Linn

Svar: Hej! Välkommen hit! :) Ja det stämmer, du med alltså?

Stolarna är eames vitra beställda från Rum21.

Barnstolen är från BRIO. Ha en fin kväll!
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Åh vad fint det blev!! Älskar bordet, stolarna och postern tillsammans. Perfekt med den ramen på postern till Eamesstolarna. Ja, jag är en matchningsnörd! Jag gillar när det finns en röd tråd liksom :-)

Nu har sambons semester börjar och vi befinner oss just nu i Källsjö i en stuga denna första (regniga) semesterveckan. Men nu skiner solen, banne mig!

Ha en härlig semester i sommar Camilla!

Kram Magda

Svar: Haha tack Magda! Jag är lite likadan. ;)

Vad mysigt det låter! Hoppas på bra väder. Vi har också gått på semester nu. På torsdag åker vi till Tjörn. Är inte det i dina trakter? Må så gott!

Kram kram
Camilla Larsson

#5 - - Magda:

Åååh, Tjörn! Det ligger en liten stund från Göteborg men är ju åt "mitt" håll så att säga :-) Vad mysigt!! En av mina bästa vänner har sommarhus där och det är bara såå härligt på Tjörn. Ha det toppen!!

Kram

Svar: Det ska bli jättemysigt! De köpte det förra året efter att ha sålt det andra sommarstället så det blir första gången för mig på Tjörn. :) Tack, det ska vi! Hoppas på bra väder så vi kan ta en sväng med båten. Kramar
Camilla Larsson

Upp