Inspiration matrum

 
Lite såhär tänker jag vårt blivande matrum. Våra y-stolar, matbord i marmor eller lite rustikare trä och skåp från IKEA.
 
Äntligen får jag plats med det vägghängda skåpet på den där väggen jag aldrig kommit överens med. Perfekt att kunna göra lite olika stilleben precis som ovan. Och mina stora Mateustallrikar får förhoppningsvis plats där i. Hurra!
 
Bild från Alvhem Mäkleri & Interiör.
 
Personligt | |
#1 - - Minna:

Så fint!! Du är så otroligt duktig i det du gör så det kommer att bli hur bäst som helst! Har sagt det förr men säger det igen, dina bilder är såå fina med en otrolig värme och äkthet. Du är en grym inspirationskälla!
Fin kväll önskar jag dig! Kram!

Svar: Visst är det! Hoppas få till något liknande! :) Du är alltid så himla snäll Minna. Dina kommentarer gör det helt klart värt att blogga. Tack tack tack!!! Kramar
Camilla Larsson

#2 - - Anna:

Riktigt, riktigt snyggt!

#3 - - Anna:

Riktigt, riktigt snyggt!

Svar: Visst fint!
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Åh vad snyggt det kommer att bli!!

Kommer ni att satsa på tavelvägg över de vägghängda skåpen? Tycker det är så himla fint OM man får till det vill säga. Tavelväggar är svårt tycker jag...

Tack snälla för gratulationen till lillebror :-)

Fin helg!
Kram Magda

Svar: Tack Magda! Jag tror det jag med! Nu börjar jag äntligen se helheten. Har saknat den där ombonade känslan men tror detta kan bli bra. Håller helt med dig om tavelväggar, så vansinnigt snyggt om man får till det! Jag tror vi kommer ha max tre tavlor ovanför. :P
Jamen självklart, så roligt! Du får säga till vad det blev för namn sen. Nyfiken! :)

Tack detsamma! Kramar
Camilla Larsson

#5 - - Hanna:

Hej,

Vet du varifrån stolarna kommer? :)

Mvh,
Hanna

#6 - - Anonym:

Hej!
Jag undrar också vad stolarna heter och var man kan köpa dem?
Mvh
Lotta

#7 - - Anonym:

Hej!
Jag undrar också vad stolarna heter och var man kan köpa dem?
Mvh
Lotta

Upp