I en Klong-kartong

 
 
För ett tag sedan gjorde vi en beställning från Olsson & Gerthel. Den lilla lådan innehållandes en Ängvas från Klong öppnades dock inte förrän nu. 
 
Jag har länge varit förtjust i Klongvaserna just för att de känns så användbara. Stora vaser har jag men tänker att denna blir perfekt till trädgårdsplock. Nästa år slår förhoppningsvis alla tulpaner ut som vi planterade i höstas.
 
Vasen behöver nog ingen närmare presentation men jag är lite extra förtjust i denna blågröna variant som kanske inte är riktigt lika populär som mässingsvarianten. Himla fina är dom allihopa. Vaserna finns i två storlekar i färgerna svart, blått och mässing.  
 
Personligt | |
#1 - - Victoria :

Åh alla färgerna är så fina! Denna och den svarta kanske är lättare att hålla snygg i längden än mässingen :)

Svar: Visst är dom! Det var faktiskt lite så jag tänkte + att jag har mässingstopp nu. ;) Kram
Camilla Larsson

#2 - - Magda:

Bra köp Camilla! Den lilla ängen är kanske årets bästa köp för mig (bortsett min älskade gatto) eftersom den är så otroligt användbar.

Önskar dig en härlig adventshelg!

Kram Magda

Svar: Tack! Har varit sugen länge så nu äntligen! Ser fram emot våren nu. :) En Gatto har faktiskt flyttat hem till mig också. Julklapp från mig till mig! Tack detsamma Magda! Kramar
Camilla Larsson

Upp