Fyller på min djungel

 
 
Då var det dags för ännu en Rosenskärm. Lite av en favorit såhär års får jag väl säga. 
 
Hakade på ett av alla erbjudanden butikerna sprutar ur sig nu. Det blev krukan och blomman som jag ändå tänkt köpa nu när Plantagen hade handla för 400 kr och få 100 kr tillbaka.
 
Jag hann inte riktigt med denna helg? Jag har jobbat en vecka efter fem veckors semester så innan man hann blinka blev det söndag. Dags att smida lite framtidsplaner tror jag bestämt. 
 
Hemma hos oss, Personligt | |
#1 - - Johanna:

fint du har det!

Svar: Tack snälla!
Camilla Larsson

#2 - - Anna Bolinder Eriksson:

Hej!
jag såg en matta som låg under en papperskorg/paraplyställ från Svenskt Tenn på en bild på din blogg. Jag undrar var denna matta är inköpt?
Hälsn Anna

Svar: Hej! Den kommer från IKEA och heter Lohals. :)
Camilla Larsson

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fint!

Svar: Tack snälla du!
Camilla Larsson

#4 - - Minna:

Alltså. Ert hem 😍

Svar: Tack snälla rara!
Camilla Larsson

#5 - - Anna:

Helt underbart fint!! :)

#6 - - Malin Lundgren:

Renovering står på schemat här hemma hos mig så klart att man kilar in här för lite inspo. Är du nöjd med bordet? Hållit sig fint? Skulle du rekommendera det?

Svar: Hej!

Vad roligt att du kikar in för inspo, välkommen! :)
Jag är väldigt nöjd med bordet och skulle absolut rekommendera det. Vi har det näst största så ska man ha större bör man köpa till ett underrede så det blir stadigt! Lycka till med renoveringen!
Camilla Larsson

Upp