Alla hjärtans dag

 
Här ser ni hur romantisk jag är på alla hjärtans dag! ;) Ah, det behöver ju inte vara så märkvärdigt tänker jag. Han gillar björnar och öl är ju aldrig fel så det blev en kapsylöppnare i gjutjärn att hänga på väggen. 
 
Snart ska jag möta upp tjejerna på stan sen blir det att köpa sig en fin bukett på Interflora. Känns som jag varit runt i varenda butik i stan men inte hittat vad jag söker. 
 
I eftermiddag hänger vi på Leos Lekland med kusin Viggo och Sara Li. En uppskattad hjärtepresent till en 4-åring! ♥
 
Ha en fin alla hjärtans dag!
 
Kram
 
Personligt | |
#1 - - Emelie:

Åh, min man skulle älska den där björnen! Får man fråga var du köpt den?
Aldrig lämnat någon kommentar förut, trots att jag hittade in här i somras någon gång, så är på tiden nu. Verkligen en mysig blogg och otroligt vackra bilder!

Ha en fin dag!

/Emelie


Svar: Hej! Vad roligt att du hittat hit och lämnar ett spår, alltid trevligt! :) Självklart, jag beställde det från Grandpa. Hoppas han blir nöjd! :) Tack snälla! Detsamma till dig! Kram
Camilla Larsson

#2 - - Emelie :

Bhörmhuvudet blev succé! Tack! Och tack igen för en väldigt fin och inspirerande blogg.
Önskar dig en fin dag!
Kram Emelie

Svar: Men vad roligt att höra! Kul att du hörde av dig och att den blev lika uppskattad hos dig! Tack detsamma! Kram
Camilla Larsson

Upp