Dag 3 Forever Living

 
Nu är jag inne på dag 3 av C9 och tänkte att jag skulle uppdatera er om hur det går!
 
Dag 1 & 2 som skulle vara värst är nu avklarade. De har gått oförskämt bra! Har knappt känt mig hungrig ens, vet inte om jag åt för mycket i helgen eller om jag är för peppad på att klara detta? ;)
 
Det konstiga är att det jag saknar mest är mina Finn Crisp (Breakfast size) med massa Bregott på, min dagliga frukost sedan år tillbaka. Ledsnar aldrig! Men självklart ska det bli gott med en riktig middag ikväll (de två första dagarna äter man ingen mat men däremot får man äta frukt och grönsaker från "fria listan". 
 
Jag hade jättesvårt för Aloe Vera Gelen först tills jag fick tips om att pressa i färsk apelsin eller citron. Det blev min räddning kan jag säga!
 
Personligt | |
#1 - - Eva:

Heja dig, det fixar du!

Svar: Tack! :)
Camilla Larsson

#2 - - Amanda:

Ska bli spännande att följa med i detta! :) Heja!

Svar: Tack snälla, snart halva tiden! ;)
Camilla Larsson

#3 - - Sarasdiary:

Vad spännande Camilla! jag har läst mycket gott om detta c9.
Jag ska köra i gång om någon vecka, har några middagar och AW inplanerade som jag måste göra först ;-) hahaha
Ska bli spännande och se resultatet du får! <3 Tack för tips om citron/ apelsin! Det ska jag tänka på :) KRAM!

Svar: Ja jag är helnöjd! Känns verkligen som en kickstart! Jag tajmade också in så det inte skulle krocka med massa festliga saker! :D lycka till när det är dags! Kramar
Camilla Larsson

#4 - - Josefine:

Vad är det för soffa??😍

Svar: En petito från furninova. :)
Camilla Larsson

Upp