Myshörna

 
Sist vi var på IKEA drogs mina ögon till den här, IKEA PS 2014 hörnfåtölj. I inredningsväg ska man som bekant inreda/runda av hörnen i ett rum. Här har man löst uppgiften alldeles utmärkt tycker jag. 
 
Jag skulle kunna tänka mig den i matrummet faktiskt, om det inte blir en stor golvväxt. När vi har middagsgäster skulle barnen krypa upp just där efter vi ätit och sitta i lugn och ro, eller hur? Blink blink.
 
Bilden är stylad av Emma Fischer
 
 
Inredning | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Ser verkligen mysigt ut! Så himla smart att utnyttja hörnena :)

Svar: Precis! Jättefin på riktigt också!
Camilla Larsson

#2 - - Fairyland surprises:

Så fint! !!

Svar: Visst är den! :)
Camilla Larsson

#3 - - Carina:

Lycka till med C9💪

Svar: Tack snälla!
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Himla fin alltså! Tror den kommer passa super hos er, lugna barn sittandes i den eller ej ;-)

Kram

Svar: Haha eller hur! Tyvärr var inte vårt matrum så stort som jag trodde. XD kramar
Camilla Larsson

Upp