Spanar sänglampor

Ja vad sjutton ska man ha! En bra sänglampa/läslampa. Mina kandidater ser ni ovan. Vilken är er favorit? 
 
1. Restart Milano 2. Gubi Grasshopper 3. Art Deco Housedoctor 4. BL5 Bestlite
 
 
Inredning | |
#1 - - Victoria:

Den 4e lampan 👌🏻

Svar: Är mest inne på den i vitt eller grått! ;)
Camilla Larsson

#2 - - Jenny:

Bestlite!! Min egen dröm!

Svar: Lutar nog mest åt den i vitt eller grått. :)
Camilla Larsson

#3 - - Angie:

Den första tyckte jag var riktigt stilren och fin! Men även den fjärde... Förstår ditt dilemma xD

Svar: Visst är den! Men kanske mer som skrivbordslampa? Jag vet inte men den är så läcker! Är inne på en Bestlite. :)
Camilla Larsson

#4 - - Lisa:

Åh vilken bra inspo!! Är också ute efter en sänglampa men har bara hittat en bra som jag gillar och är i min prisklass, från Ikea... Lite tråkigt hehe men den andra lampan är ju typ to die for!

Svar: Tack vad kul att du tycker! Det finns såklart fina budgetalternativ också, jag har någon slags förkärlek för lampor så där kan jag lägga lite extra. :)
Camilla Larsson

#5 - - Anonym:

Den klassiska AJ lampan från Louis Poulsen? Finns två på Blocket. http://www.blocket.se/stockholm/Louis_Poulsen_AJ_Vagglampor_Svarta_i_Nyskick_65058911.htm?ca=12&w=3

#6 - - Anonym:

Den klassiska AJ lampan från Louis Poulsen? http://www.blocket.se/stockholm/Louis_Poulsen_AJ_Vagglampor_Svarta_i_Nyskick_65058911.htm?ca=12&w=3

Svar: Tack för tipset! Jag gillar dom mer som bord isf och i vitt alternativt grått. :)
Camilla Larsson

#7 - - Anna j:

Nr 1 lätt 😍😍😍

Svar: Den är så läcker men undrar om den kanske inte gör sig bättre på ett skrivbord?Kram
Camilla Larsson

#8 - - Magda:

Äälskar bestlite så 4an! :-)

Kram

Svar: Är inne på den jag med. Vit eller grå!? :PKram
Camilla Larsson

#9 - - Emsan:

Åh, Gubi Grasshopper skulle passa bra in i den hotellkänslan som jag skulle vilja ha i mitt sovrum. Den åker ner i min inspomapp :)

Svar: Ja den är så fin! Gillar alla på olika sett. :)
Camilla Larsson

#10 - - Magda:

Vita tänker jag spontant! Blir fint till era grå sovrumsväggar (om du inte målat om) och så håller ju vita i längden :-)

Jag har också ett lampdilemma. Jag har ju ett presentkort som ligger och bränner och jag är såå sugen på lampan Kvist. Men vi har endast kalla metaller hemma (silver/stål) och då är jag rädd jag kommer störa mig på mässingen på lampan...

Gaah, vad tror du? Kan det vara fint att "blanda" eller kommer jag störa ihjäl mig?! Det sistnämnda får inte hända, det är lampan alldeles för dyr för haha!

Svar: Ja det kommer nog bli så ändå. Hehe! Nix vi har Silverpil kvar i sovrummet. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att måla om lite mörkare, men får suga på den ett tag så man inte ångrar sig. Niclas hatar att måla! ;P
Jag tycker absolut du ska köra på kvisten. Det är såpass lite mässing på den (antar att du menar den vita?) Tycker absolut att man kan blanda metaller så kör! <3

Fin fredag!

Kram kram
Camilla Larsson

#11 - - Lotta Stridh:

Bra smak har du iallafall 👌🏻 jag tycker 2 eller 4 :)

Svar: Lutar åt fyran. Tack söta!
Camilla Larsson

Upp