Linnepåslakan

 
 
Två favorituppsättningar jag gärna bäddar med här hemma. De rosa helt ljuvliga påslakanen från Lexingtons serie Urban Collective jag skrivit om tidigare, från Jadstore. Dessa har 30% linne och 70% bomull för er som inte gillar linne rakt igenom som mina vita från HM home.
 
Är bra sugen på grå/beiga/gröna toner, de blir så fint tillsammans. Jordnära färger och någon härlig grön växt brukar vara ett vinnande koncept att döma av min inspirationsmapp...
 
Hittade precis en perfekt nyans från Dirty Linen HÄR och HÄR.
 
Hemma hos oss, Personligt | |
#1 - - Magda:

Den översta bilden är heelt underbar!!
Trevlig helg!

Kram Magda

Svar: Aw tack! Ser ut som en reklambild för en lycklig unge i renbäddat, haha! Tack detsamma! Kramar
Camilla Larsson

#2 - - Annika:

Håller med föregående om ovanstående bild, helt underbar. Färgerna är så fina tillsammans! Får man fråga var de gråa zebrakuddarna kommer ifrån?

Svar: Tack så mycket! Blir jätteglad! <3 Absolut, tyget har jag beställt från engelska tapetmagasinet och lämnade sen in det till en sömmerska i stan. :)
Camilla Larsson

Upp