Neverfull på min axel

 
Say hello to my new Louis Vuitton bag! Med tanke på huuur länge jag velat ha den känns det som en fin investering. Längtar redan till den fått fin patina. I´m in love!
 
Den uppmärksamme kanske även ser att blusen är ny (prislapp kvar i nacken). Den kommer från HM.
 
Nu ska jag packa vidare. Imorgon tar Gotlandsfärjan oss till Sveriges vackraste plats! So long!
 
Puss
 
Personligt | |
#1 - - Åsa:

Kom precis hem efter en vecka på Gotland, Visby. Håller med dig, Sveriges vackraste plats! Vilket lugn och fantastisk miljö , ha det toppen! Rekommenderar Restaurang bakfickan, fiskrestaurang ,sååå bra!

Svar: Så underbart! Helt fantastiskt ställe! Tack för tipset! Ska jag framföra till min bästa vän vi ska hälsa på, de bor där nämligen. :) (Bakfickan känner jag igen, är det där på höjden?) kram
Camilla Larsson

#2 - - ISA:

åh vilken lycka!! så fin <3

Svar: Tack snälla! Ett noga utvalt köp! :P Kram
Camilla Larsson

#3 - - Johanna:

Gud så härligt med Gotland!
Undrar varifrån du köpt väskan och vad du fick betala för den, velar så på storleken.. Vilken köpte du? Skulle så gärna vilja klämma på en sån först, det är en dyr investering men en väska för livet!
Kram!

Svar: Ja det ska bli underbart! Väskan är köpt i LV butiken på Birger Jarlsgatan i Sthlm. Jag tog mellan storleken som jag testat fram i butiken. Jättenöjd! :) Kram
Camilla Larsson

#4 - - Johanna:

Gud så härligt med Gotland!
Undrar varifrån du köpt väskan och vad du fick betala för den, velar så på storleken.. Vilken köpte du? Skulle så gärna vilja klämma på en sån först, det är en dyr investering men en väska för livet!
Kram!

#5 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Tjusigt, älskar färgen på blusen :)

Svar: Tack snälla :)
Camilla Larsson

#6 - - Linda:

Åh, vad avis jag blev nu!! :D

#7 - - Tina :

Gotland är min bästa ö! Hoppas jag hinner dit i år än :) Får man fråga hur många enkronor man måste spara för att ha råd med dyrgripen? Såå avundsjuk, men absolut inte missunsam. Den va du värd :) önskar mig en likadan :)

Svar: Helt fantastiskt ställe! Perfekt resmål med mindre barn också tycker vi. 9150 kr kostar den nu men då ingår en innerväska jag ser att många säljer av mellan 2-3000 kr. Hoppas den blir din en dag! Kram
Camilla Larsson

Upp