En magisk helg

 
 
 
 
En helt magisk helg har passerat. Jag och 70143 andra intog Ullevi och underhölls av tre timmars ren magi. Att få se sin tonårskärlek riva av gamla och nya låtar blev till en riktig känslostorm. Thåström kliver upp som gästartist, Sanna och jag tittat på varann och undrar orkar vi mer? En stegrande konsert som hade allt och lite till.
 
Jag citerar Markus Larsson från aftonbladets recension. Bästa låt; Går inte att välja. Sämsta låt; Du kan vara sämst. 
 
Tavlorna beställde jag i april. Nu ska de banne mig smackas upp på väggen också!
 
 
Personligt | |
#1 - - Inez:

Åh, så himla fina tavlor!! :)

#2 - - Jossan:

Åååh, så avundsjuuuuk!! :D

#3 - - josephine Asplund:

Så mysigt! Hoppas du haft en bra dag, kram<3

#4 - - ISA:

alla som var där verkar såå nöjda! underbart för er Håkan fans ;)

#5 - - Cicci :

Hej! Från vilken sida har du beställt tavlan med texten till Din tid kommer? :)

Svar: Den är från Håkan Hellström shop! :)
Camilla Larsson

#6 - - Felix :

Säg till om du ångrar dig med tavlorna, då köper jag gärna. Vi ses på Ullevi nästa gång han kör igen!

Upp