Projekt soffbord


 
 
Ni vet när man har en bild i huvudet som inte finns någonstans? Då blir det att kontakta svetsare och plåtslagare vilket jag gjort nu.
 
Min inspiration kommer ifrån Posh Livings sidobord i stål. Samma känsla, nätt och lite modernt men ändå eget och nytänk. Mer avslöjar jag inte nu. Fortsättning följer...
 
Nu dags att snöra på sig träningsskorna och köra ett pass.
 
Kram hej!
 
 
 
Inredning, Personligt | |
#1 - - Magda:

Det låter mycket spännande må jag säga! Ser fram emot resultatet :-)

Glad påsk! Såå kul att du bloggar så regelbundet nu, heja dig!!

Kramkram Magda

Svar: Jag hoppas det går vägen! Väntar på offerter. :)
Vad roligt att du tycker det Magda, det går i perioder men nu är det kul tycker jag!

Kramar och fin påsk till dig och din familj!
Camilla Larsson

#2 - - Anonym:

Villatretton gör plåtbord.

Svar: Får kolla det, jag vill ha obehandlat stål. :)
Camilla Larsson

Upp