Två inredningsnyheter

 
 
Förstår ni kärleken som uppstår för en stol och lampnörd som mig? Kvisten från Örsjö i förnicklad mässing och Y-stolen i rökbetsad ek, nu till specialpris hos Länna Möbler
 
Inredning | |
#1 - - Magda:

Camilla, jag förstår dig så väl så väl! ;-)

Jag har mejlat både Länna, Örsjö samt Jonas Bohlin himself (skäms men vad gör man inte) om man inte kan få beställa en vit kvist med förnicklad mässing i detaljerna. Tyvärr är svaret nej... Tänker på kvisten mer än vad som är hälsosamt haha!

Mina två svarta antikaffärsfyndade Y-stolar skall få ny snörning i svart när skatteåterbäring trillar in. Känns mer jag :-) Levi har nämligen dragit sönder den gamla snörningen den busen :-)

Kram!

Svar: Hahaha vad du är rolig Magda! Det är bra man känner in sig ordentligt när man ska göra ett så påkostat köp. <3
Jaa det kommer bli superfint! Vilken buse, tur den inte var ny från början. XD Jag har en som behöver snöras om snart men vill ju också göra det på alla samtidigt. Saknar ju din instagram, du har ingen liten privat? :)

Kram
Camilla Larsson

#2 - - sanna:

Häftig lampa! :)

#3 - - sanna:

Häftig lampa! :)

#4 - - Magda:

Hahaha! Ja precis, vill ju gärna inte ångra kvisten sen...

Vad roligt att höra! Nej jag har ingen instagram men är väldigt sugen i perioder. Vi får se om det blir nåt konto framöver :-) Saknar inspon och den trevliga stämningen :-)

Och du, Parentesin får min röst!

Kram

Svar: Nej det vill man ju inte. Du får känna in den lite till!

Det är visserligen inte lika kul längre men ändå kikar jag in där dagligen. Du får säga till om du skaffar iaf.

Kram kram
Camilla Larsson

Upp