(Torkade) gamla fredagsbuketten

 
Här har ni den, fredagsbuketten som sett likadan ut i en månad nu, torkade hortensior.
 
Något jag har läst här och var är att vi bloggare/instagrammare skriver och ger sken av att allt är så perfekt och tillrättalagt hela tiden?! Färska blommor på fredagar, bästa vänner, lyxiga middagar osv... Jag erkänner att jag har svårt att låta bli att dela med mig eftersom jag älskar att ta bilder. Jag har ingen aning om hur jag själv uppfattas men försöker inte försköna verkligheten.
 
Någonstans blir det så självklart när man är en inspiratör att kanske visa livets goda? De gånger man kanske lägger extra tid på något. Men jag hoppas att man mellan tummen och pekfingret förstår att man bara visar en liten del av livet. Vem vill dela med sig av precis allt?
 
Jag vet egentligen inte vart jag ville komma med detta fredagspladder mer än att säga att det finns mindre bra dagar också. Konstigt vore det väl annars?
 
Personligt | |
#1 - - Sandra:

Så kloka ord ❤️

Svar: PUSS! Så glad i dig!
Camilla Larsson

#2 - - Minna:

Så bra skrivet. Exakt så! Vem har det så himla härligt precis hela tiden? Fint om man har det, men säkert få förunnat. Oavsett är du en fantastisk inspiratör, och ja, allt känns äkta hos dig. Inte många konton som har den känslan. Ha en fin helg!
Kram!

Svar: Hehe visst är det så! Jag är glad att jag inte har något "värre" jag dras med i livet. Det gäller att passa på att njuta de ggr livet är fint mot en, jag är övertygad om att det kommer komma jobbiga tider också. Kramar och tack för dina fina ord!!! <3
Camilla Larsson

#3 - - Tilda:

Helt sant det du skriver och jag har tänkt på det mycket själv.
Hoppas du får en fin lördag, kram!

Svar: Ibland får man tid att reflektera! Dock älskar jag att sprida glädje och inspiration. Detsamma till dig! :) Kram
Camilla Larsson

Upp